Kor

Norsk

Vi er muntre mennesker med interesse for sang og liturgi  i Mariakirken. Av Wolfgang Plagge lærer vi mye om musikk!

Vi inviterer også barn for å delta i barnekor 1. søndag i måneden i familiemesse!

Kirkekaffe

Etter hver messe på søndag

Alle språk

Hyggelig samvær i menighetssalen ved Mariakirken sammen med andre kirkegjengere.

Hjertelig velkommen!

Ministrant

20210905_114546.jpg

Alle språk

Vi oppmuntrer barn og ungdommer til å delta i messen som ministranter i alle messer. Det er bare å komme til presten isakristiet 15 minutter før det starter.

Vi inviterer særlig til familie- og ungdomsmesse!

Engelsk
Hver mandag fra 10.30 til 12.30 i St. Magnus rom (Nyveien 17 A).
Ansvarlig: Janet Greaves
Pga Covidrestriksjoner blir det ikke servert kaffe. Trykk her for mer informasjon.

Rosenkrans

Polsk

Wymiana Tajemnic Różańca św.

w każdą pierwszą niedzielę po mszy świętej o godzinie 14:00.

Foredrag og turer

Katosk Forum Asker og Bærum ble grunnlagt i 1994. Det blir arrangert 4/6 foredrag i året.

Temaene varierer, fra kunst- litteratur, bildende kunst, musikk - til teologi, kirkehistorie og samfunnsspørsmål.

Katolsk forum er medlem av Norske Kirkeakadamier (NKA)

I styret sitter Benedicte Brøgger, leder, Rønnaug Andresen, Pål Giørtz, Huan Nguyen og p. Eystein Freuchen.

Al-Anon Family Group

Polsk

På mandager kl Kl. 18.00 vil det bli holdt møter i Al-Anon Family Group i rommet nær kirken, som tar for seg å hjelpe medavhengige.

pexels-andrea-gulotta-8108751-2.jpg
pexels-pixabay-236339.jpg